یک داستان خنده دار دیگر : (( راننده تاکسی ))
 
خنده ی با چاشنی
 
 
چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : مجتبی

مسافر تاکسی آهسته روی شونه‌ی راننده زد چون می‌خواست ازش یه سوال بپرسه… راننده جیغ زد، کنترل ماشین رو از دست داد…نزدیک بود که بزنه به یه اتوبوس…از جدول کنار خیابون رفت بالا…نزدیک بود که چپ کنه…اما کنار یه مغازه توی پیاده رو متوقف شد… برای چندین ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد… سکوت سنگینی حکم فرما بود تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت: "هی مرد! دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن… من رو تا سر حد مرگ ترسوندی!" مسافر عذرخواهی کرد و گفت: "من نمی‌دونستم که یه ضربه‌ی کوچولو آنقدر تو رو می‌ترسونه" راننده جواب داد: "واقعآ تقصیر تو نیست…امروز اولین روزیه که به عنوان یه راننده‌ی تاکسی دارم کار می‌کنم… آخه من 15 سال راننده‌ی ماشین جنازه کش بودم…!"

نظر از یاد نرود!!!



نظرات شما عزیزان:

اركيده
ساعت15:50---23 تير 1390
خوشم اومد از راننده تاكسي. راستي شما هم وبلاگ جالب و خوشمزه اي داريد. وبلاگ دوستاره منتظر شماست.:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

این وبلاگ گلچینی از مطالب جالب و طنز وبلاگهای دوستان است . اگه شما هم مطلبی جالبی دارید توی قسمت نظرات حتما آدرس وبلاگتونو بدید. در ضمن لطفا از تمام صفحات وبلاگ دیدن فرمایید .
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 10563
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1